събота, 31 октомври 2015 г.

October Wrap Up

Много, много, МНОГО се радвам, че най – после успях да се завърна и тук, и в света на книжните плъхчета, макар и завръщането ми да нямаше особено феноменално начало. Та, този месец прочетох една и успях да завърша една книга, което си е голямо постижение в сравнение с предните месец – два, през които не бутах книга.

Не знам какво ми стана, но много ми се дочете нещо в стил Лорън Донър, но тъй като не си падам особено по препрочитанията на книги, реших да прочета първата книга от поредицата Породите на Лора Лей – Да изкушиш звяра (знам, и на мен заглавието не ми харесва), защото по резюмето наистина ми се строи подобна. Всъщност, се оказа, че двете поредици имат прекалено общи неща. Направо имах чувството, че Лора Лей един вид е преразказала някоя от книгите на Лорън. Беше адски безинтересно, героите не бяха добре развити и с ужасни характери, сюжетът беше много еднообразен и още в средата знаеш какво ще стане в края. Моите 3 звезди са по скоро 2,5, но дори и това й е много.
Втората книга, с която поставих края на месец Октомври, беше “Железният изпит” от Холи Блек и Касандра Клеър. И то какъв край беше! Боже, тази книга адски ме изненада, приятно, разбира се. Отначало не ме грабваше особено, но после... после направо ме отвя! Холи и Касандра наистина си знаят работата! Ако можех, бих дала на тази книга и 6 звезди! Ако не сте я прочели, то тичкайте до най – близката книжарница и я грабвайте.

Докато с книгите имах малък застой, то със сериалите нямах никакъв. Освен че започнах да гледам стари, които бях забравила, също и прибавих някои новички към листа си.
Няма да точа локуми за тях, защото постът ще стане доста дълъг:
1. Cougar Town – ако харесвате Friends, то този сериал е за вас.
2. Suburgatory – не особено добър, но пък е лек и ако сте се натоварили през деня, може да разпуснете с един – два епизода.
3. Younger – изгледала съм само 2 – 3 епизода и не мога да кажа много, освен, че е забавен.
4. Jane by Design – този не е кой знае какво, но става.
5. Chasing Life – просто прекрасен сериал.

Освен тях, отново се захванах със Supernatural, но сега мнението ми за него е много по – високо. Blindspot и Quantico също следя редовно и засега са страхотни. Четвъртият сезон на Arrow и вторият на The Flash са просто феноменални. След три невероятни месеца с Friends, успях да го завърша. Последният епизод беше просто прекрасен и, признавам си, пуснах сълза – две накрая.

Е, това е от мен, засега. Пожелавам ви приятни почивни дни!

Няма коментари:

Публикуване на коментар