събота, 16 май 2015 г.

Наскоро издадени/Предстоящи да бъдат издадени книги, които със сигурност ще прочета

1. “Гондолата на времето” от Ева Фьолер
Първо, което забелязах в тази книга беше корицата. Само я вижте! Направо е уникална! А след това резюмето – интересно и хващащо вниманието. Вярно, това с пътуването във времето е доста сходно с поредицата на Керстин Гир – “Скъпоценни камъни” – но аз все още не съм я прочела, така че за мен това не е от значение. Всъщност, нищо чудно да се захвана първо с поредицата на Керстин Гир, пък после и с тази.

2. Останалите от Том Перота
Може и корицата да не ви се струва нищо особено, но пък за мен е много хубава. Освен корицата, разбира се, ми хареса доста и резюмето. Идеята е наистина много интересна и смятам, че книгата наистина ще си заслужава четенето.

3. “Писма до мъртвите с любов” от Ава Дилийра
Ясно, това е е месеца на уникалните корици. Отново – уникална корица, интересна идея и интригуващо заглавие. Как да не ти се иска да прочетеш такава книга.
Между другото, откакто видях резюмето на тази книга (или по – точно споменатия в него Кърт Кобейн), се поинтересувах малко за него и изчетох доста материал за него, за Къртни/Кортни (не съм сигурна кое от двете е вярно) Лав и Франсис Кобейн. Нямаше как да не видя и групата, в която е бил Кърт, преди да се... самоубие?, да бъде убит?, не се знае Nirvana. И след изслушването на няколко техни песни,  не съм спряла да слушам Nirvana.
Статус: влюбена в Where did you sleep last night (срещана още като My girl) и Smells like teen spirit

4. “Хрониките на Магнус Бейн” от Касандра Клеър
Смятам, че вече не е нужно да казвам, че има уникална корица, страхотно резюме и т.н. За тази книга още отсега казвам, че ще я прочета след завършването на “Реликвите на смъртните”, с които смятам да се захвана следващия месец.

5. “Рубиненият кръг” от Ришел Мийд
Въпреки не особено впечатляващата първа книга от поредицата знам, че останалите ще ми харесат, следователно и ще стигна до тази.
 
6. “Неутолимо желание” от Кресли Коул
Накратко – Ибис знаят какво да издават.

7. “Опитомени” от Ема Чейс
Добре, казах че вече ще спра да казвам обичайното, но... тук просто не мога да се въздържа! ВИЖТЕ КОРИЦАТА, ЗА БОГА! Уникална не може да я опише. Това е най – хубавата от всички корици на “Опитомени”. Аз, като заклета фенка на Ема Чейс просто няма как да не прочета тази книга. Искам да благодаря на издателство Егмонт, че са се захванали да издават тази поредица.
 
8. “Прокълната нощ” от Джина Шоуолтър (тук поправих поне 5 пъти фамилията на писателката)
Видях, че Мели споменава тази поредица в блога си и идеята ми хареса, а още повече се зарадвах, когато видях, че е издадена от Егмонт. Тази книга (май) не е издадена скоро, но просто нямаше как да не я спомена.

9. “Наследницата” от Кийра Кас
Прочетох откъза, предоставен от Егмонт и наистина ме заинтригува (то и без да го бях чела пак щях да съм си така, де). А и след “Изборът”, ”Елитът” и ”Единствената” просто не си представям да не прочета и тази книга.

1 коментар:

  1. Списъка е супер! Не знам дали е нужно да добавям, но и аз имам намерените да прочета тези книги и дори още в Понеделник ще се купя "Наследницата"

    ОтговорИзтриване